Sunday, February 13, 2011

[ the emo still here ]

嘿 昨晚坐在电脑面前把泪流干掉去
没想到结果是被msn的emotion把我弄笑
哭笑不得 又哭又笑 好像siao zha bo=.=
其实我好像什么都没有说到
只是被道理了一翻
就是那些安慰把我的眼泪波涛汹涌地流出来
有的没的说了一堆 我不懂自己在说什么
发泄情绪突然换成了听别人诉说往事 怎么这样?
怎么让我知道嬉皮笑脸的你也有脆弱一面
怎么让我知道其实你看起来就是在伪装自己
不喜欢 我不喜欢这样


总是爱挑战我的极限
11岁当啊姨
是我有福气还是倒霉我不知道
11岁开始失宠我无所谓
把最好的留给你我没关系
爸妈被你霸占了我不要紧
老是拿我老爸来大我 我还真是去你的
你那目中无人的举止让我气得忍得想把你干掉
不要想用笑容或撒娇收买我的心
对着你 我的心比死火山还要死


valentines day.
hey, is the 19th single valentines day :D
still the same for me.
just a normal day.
and so is the 1st day of the class for sem 3.
i have to take ktm after class, is just because of YOU. so damn shit.
perhaps the ktm or lrt is full of couple and with big bouquet of flower?
that's what i have seen for the past year. erm, in ktm maybe? forgotten.
hey, the lovely ktm, please be good to me okay? i pay you money leeee~




valentines day,
i love you,
thow mei li :)