Sunday, September 26, 2010

[ BYE sem-break ]

owwww, gotta say bye to my sem-break.
128748326 times unwillingness.
what to do? study life is like that want mar..
oh, am in bad mood today early in the morning.
you are babi betul :) yes, im cursing you, or maybe bitch much more suitable ever :D
trying to make myselves EQ be higher. can or not? belum tau lagi. :
i dont know why? troubles love me alot and my money doesnt love me at all. FML.

*

我的心情乱七八糟.
自从槟城回来后, 乱七八糟的心情没有停止过. 没有.
那种什么都不想理的心情, 只想把被盖上然后睡个两三天. 我是说真的.
只可惜, 我没有办法做到.
唯一涌进我思绪的就是我一直在想那封信你有没有看见.
是的, 我的确很想你. 我已经快把你的样子给忘了.
你什么时候才要来带我飘流大海?




乱七八糟的心情
就像一只很小的昆虫走在沙滩上
是一种不知何时何日才可以走出这个沙滩的心情
也有可能它就这样被海水冲掉
生命画上句点
即使我不能当会飞的小鸟
我也要当会飞的蒲公英:)