Tuesday, July 13, 2010

[ deep heart ]

i realize,
my birthday mood spoil by someone easily every year..
to see is to believe,
now i can understand what this feeling when people use that on me..
bloody hell,
their words hurt me,
i feel like crying,
the tears is rolling inside my eyes.
don't pretend that you are close to me,
fuck away please..


i receive someone message who i don't remember i have know this person before,
*bitter smile* when i receive the message, that was my reaction.
its just a simple message,
but the message do spoil my mood too..
i don't know why?
when someone is good to you, you don't ever do this..
when there is something that impossible to be like the past, you do something that so stupid.

你曾经是我生命的一个恶梦,

你是那个让我锁在自己世界整整一年,

三不五时以泪洗脸的主要源头的恶魔.

我花了多少时间, 我花了多少眼泪才把自己从别的世界拉出来.

我花了多少时间才停止想起医生偷偷告诉家人我该看的是心理医生.

我不是讨厌你, 而是畏惧你.

我们不可能再像以前那样,

我不知道你什么时候会我把身边的东西一一地带走,

我不知道你什么时候会把我的信任丢进海里..

因为这样, 我才学会什么是人, 什么叫信任..

所以不可能就是不可能.

You know?

Sometimes there is something that cannot be re-do.

Said by miss kik.

很多事情,

已经不能在重来了..

你的祝福,

我不需要..

这种无谓的事情, 请不要再做了..

你已经不是我该珍惜, 我该放在心上的一部份..

我想要的很简单,

我只是想要你彻彻底底地离开我的世界,

就是这样的简单..



不容许生命中出现第二个榴连

do not allow another durian appear in my life